*** Заработок новичку: Накрутка на Так.ру

понедельник, 23 января 2017 г.

Накрутка на Так.ру


Накрутка так.ру. Як правільна? Асабіста я накручваў так.ру вельмі акуратна. І праблем з адмінамі у мяне не было. Калі вам спадабаецца стратэгія накруткі, то вы зможаце выкарыстоўваць яе ў сябе на сайце. Такім чынам, самыя асноўныя пункты, каб не патрапіць пад бан адмінаў: Вашага сайту, павінна быць, не менш за 2 месяцаў. Мець на сайце 100 апублікаваных запісаў або старонак. Мець наведвальнасць 50 унікальных наведвальнікаў у дзень. Прамыя ўваходы не залічваюцца. 20-30% пераходы павінны быць з пошукавых сістэм. Ваш сайт павінен абнаўляцца кожны дзень. Калі ўсе пералічаныя пункты ў вас ёсць, то вы смела можаце прыступаць да самай накрутцы клікаў па рэкламе. Накрутка клікаў на так.ру Для накруткі клікаў я выкарыстоўваю такія сэрвісы, як Wmmail і Sepsprint. Наведвальнасць майго сайта за дзень у сярэднім 100 — 120. Гэта значыць, што я сам накручваю па 2 кліку ў дзень. І гэта не лічачы тое, што часам адбываюцца клікі ад самых людзей, што чытаюць мае артыкулы. Атрымліваецца, што ў дзень з рэкламы так.ру я маю толькі 1-2 руб. Такія яны рэаліі. І не верце ў тыя казкі што на так.ру можна зарабіць 2000 руб. у месяц. Мне асабіста не трапляліся такія сайты. Але калі мець добрую наведвальнасць, то можна выйсці на 10-15 руб. у дзень. Дык вось, вернемся да праектаў Wmmail і Seosprint. Магчыма, вы пра іх ужо чулі. На праектах можна зарабляць і ў той жа час рэкламаваць свой сайт. Менавіта я выкарыстоўваю Wmmail для накруткі, а Seosprint для заробку.

Комментариев нет:

Отправить комментарий