*** Заработок новичку: Товарный бизнес с Китаем

среда, 14 декабря 2016 г.

Товарный бизнес с Китаем


Досыць прыбытковы від заробку, але, у адрозненне ад усіх папярэдніх,
прывязвае да вызначанага месца, так як на пачатковым этапе трэба самому адпраўляць заказы поштай. Агульны прынцып працы: 1. Знаходзіце рэдкі, цікавы і патрэбны грамадству тавар на аптовых складах. 2. Ствараеце одностраничный сайт пад гэты тавар. 3. Запускаеце рэкламу. 4. Прымаеце заказы. 5. Адпраўляеце тавар пакупнікам поштай накладзеным плацяжом. 6. Атрымліваеце грошы. Пасля таго як бізнес раскручаны і ў Вас генеруецца больш за 50 заказаў у месяц, можна скарыстацца паслугамі спецыяльных кампаній, якія бяруць на сябе ўвесь руцінны працэс вытворчасці: * захоўванне прадукту, * апрацоўку паступаюць з сайта заявак, * адпраўку тавару пакупніку * пералічэнне Вам заробленых грашовых сродкаў. Такія кампаніі працуюць з мінімальным абаротам ад 50 заказаў у месяц, а за 1 тавар яны возьмуць з Вас прыкладна 200 рублёў. Такім чынам, раскруціўшы свой таварны бізнес і наладзіўшы працу з кампаніямі па рэалізацыі тавару, Вы зможаце не залежаць ад месца і кіраваць сваім бізнэсам з любой кропкі свету, ствараючы і паляпшаючы свае сайты і аптымізуючы рэкламныя кампаніі. Але гэта ўсё ж больш у тэорыі, а на практыцы, хутчэй за ўсё, прыходзіцца ў той ці іншай ступені быць прывязаным да месца. Тавар павінен быць не даражэй 3 000 рублёў, так як падобнага роду можна продажу аднесці да імпульсіўным продажах. Кліент пад уплывам прадае сайта з яго таймерам і суперскидкой, знаходзячыся ў стадыі ВАЎ-эфекту, стварае заказ практычна адразу пасля вывучэння прапановы. Таварны бізнес у Інтэрнэце можна ўпэўнена параўнаць з крамай на канапе па тэлебачанні. Калі па сабекошце тавар Вам абыдзецца ў 100-400 рублёў за штуку, то прадаваць яго можна за 1500-2000 рублёў. З іх 500 рублёў смела закладвайце на рэкламу. Прыкладная прыбытак з кожнай продажу — 500-900 рублёў. Дастаўку кліент, як правіла, аплачвае асобна. Самая вялікая праблема гэтага віду заробку ў рэкламе. У дадзенай нішы выкарыстоўваецца два асноўных рэкламных канала: 1) тизерные сеткі 2) рэклама ў групах сацыяльных сетак. Справа ў тым, што рэклама каштуе грошай. І пачаткоўцу рэкламны бюджэт вельмі лёгка «зліць у трубу». Калі ў Вас няма вопыту ў наладзе рэкламных кампаній, то першыя выдаткаваныя 5 000-30 000 тысяч рублёў у Вас сыдуць у мінус. Скончана, заказы ў Вас будуць,калі ў Вас добры сайт і тавар, але не ў дастатковых колькасцях, каб акупіць выдаткі на рэкламу. Вопыт налады рэкламных кампаній прыходзіць з часам. Прыгатуйцеся ўкласціся на старце. Вялікая рэдкасць, калі ў пачаткоўцаў з першай спробы акупляецца рэклама, і, як правіла, такія шчасліўчыкі надоўга застаюцца ў гэтым бізнэсе, так як адчулі трыумф і густ перамогі і грошай. Нават калі ў будучыні ў іх здараюцца правалы, іх першы ўзлёт не дае ім апускаць рукі і кідаць пачатае.

Комментариев нет:

Отправить комментарий