*** Заработок новичку: Заработок на группах в социальных сетях

вторник, 27 декабря 2016 г.

Заработок на группах в социальных сетях

SOCPUBLIC.COM - реклама и раскрутка!

Сутнасць заробку ў сацыяльнай сеткі. Гэтак жа, як і сайт у Інтэрнэце, у сацыяльнай сетцы ствараецца група ці супольнасць, якое прыцягвае людзей — патэнцыйных спажыўцоў тавараў і паслуг, або проста чытачоў, наведвальнікаў, людзей з аднолькавымі інтарэсамі. Асноўны заробак групы — размяшчэнне рэкламы, якая накіравана на мэтавага пакупніка. Як зарабіць на групе? Каб зарабіць ў сацсетках, трэба стварыць і раскруціць групу. Тэма можа быць любая, бо ў Інтэрнэце заўсёды знойдуцца людзі, якія цікавяцца літаральна ўсім на свеце — ад падлёднай рыбалкі і палётаў на самалёце да аматараў лічыць сланоў перад сном. Галоўнае, каб тэма сапраўды была Вам блізкая і цікавая. Перавага любой тэмы ў яе унікальнасці, бо сярод папулярных тэматык вялікая канкурэнцыя. Аднак гэта зусім не перашкаджае Вам ўзяць, да прыкладу, тэму гумару ці аўтамабіляў. Любая тэматыка знойдзе сваіх прыхільнікаў і акрэсліць пэўны сегмент рынку для будучых рэкламадаўцаў. Самыя папулярныя тэмы для груп і супольнасцяў: ▣ Цікавае відэа ▣ Цікавыя факты ▣ Флэш-гульні ▣ Цікавыя фільмы ▣ Спорт ▣ Недарэчнае ▣ ці Ведаеце Вы, што... ▣ Гумар, пазітыў, статусы ▣ Кулінарыя ▣ Цікавыя фота ▣ Як прыцягнуць удзельнікаў у групу? Многія сацыяльныя сеткі, такія як Вконтакте і Аднакласнікі, якія абмяжоўваюць колькасць запрашэнняў у групу, напрыклад, да дзесяці чалавек у суткі, або адразу блакуюць рахунак. Лепш не карыстацца прапановамі раскруткі груп на заказ, паколькі ў асноўным гэты працэс уключае ў сябе прыцягненне спецыяльна створаных фэйкавых акаўнтаў, актыўнасць якіх (лайкі, публікацыі, водгукі) генеруецца адмысловымі праграмамі. Чытачы групы павінны быць у першую чаргу рэальнымі людзьмі. Аднак першы час цалкам можна напаўняць групу і фейками. Калі група цікавая, то колькасць яе ўдзельнікаў паўплывае на выбар рэальных наведвальнікаў ўступіць у групу. Як правільна і эфектыўна раскруціць групу? Каштоўная інфармацыя і карысныя матэрыялы. Напаўненне старонкі сапраўды каштоўным кантэнтам дапаможа групе набыць сапраўдных знатакоў і адданых чытачоў, якія падзеляцца спасылкамі на артыкулы з сябрамі і захочуць апублікаваць на сваёй асабістай старонцы спасылкі на матэрыялы супольнасці, што будзе самай эфектыўнай рэкламай. Актыўныя карыстальнікі. Ствараецца група актыўных членаў групы мінімум з 10 чалавек, якія будуць займацца размяшчэннем матэрыялаў, навін супольнасці, фатаграфій і відэа, адпраўкай запытаў на даданне ў сябры і ў склад групы, г. зн. прапагандай яе дзейнасці. Гульня на «эфект натоўпу». Спецыяльныя праграмы-робаты дапамагаюць ствараць актыўнасць і рух на старонцы групы. Аднак, як ужо гаварылася вышэй, разлічваць толькі на іх не варта. Выкарыстанне ботаў дзейнічае, выкарыстоўваючы эфект «статкавага інстынкту», які асабліва добра працуе сярод падлеткаў. Правільны загаловак і назва групы. Ключавыя словы працуюць і ў сацыяльнай сетцы, таму трэба ствараць матэрыялы для публікацыі, выкарыстоўваючы папулярныя пошукавыя запыты ў рамках тэматыкі групы. Асабістае знаёмства з будучымі ўдзельнікамі. Вельмі проста — заводзіце новых сяброў, знаёміцеся з імі і ў працэсе размовы ненадакучліва дзяліцеся інфармацыяй аб Вашай групе. Лідэры. У сацсетцы отыскивается велізарная колькасць людзей, якія з'яўляюцца аўтарытэтнымі і вядомымі ў абранай Вамі тэме. Гэты спосаб, вядома, нятанны, але затое вельмі эфектыўны, паколькі станоўчае меркаванне «аўтарытэту» сярод яго прыхільнікаў і сяброў — самая лепшая рэклама Вашай групы. Конкурсы, акцыі, апытанні. Запрашэнне ў групы па рэгіёнах. Рэклама групы праз рэкламу ў іншых, ужо раскручаных групах. Тут прадстаўлены толькі некаторыя спосабы раскруткі груп, але яны з'яўляюцца аднымі з самых эфектыўных. У далейшым раскручаная група карыстаецца поспехам у рэкламадаўцаў, бо супольнасць у сацыяльнай сетцы — гэта ўжо гатовая група па канкрэтнаму вузкаму цікавасці, дзе адабраныя менавіта мэтавыя патэнцыйныя кліенты. Колькі можна зарабіць? Сума заробку залежыць ад якасці створанай групы і ад пачуцця меры адміністратара. Рэкламадаўцы заўсёды ацэньваюць групу па колькасці ўдзельнікаў, іх актыўнасці і якасці напаўнення групы. Напрыклад, не рэкамендуецца публікаваць больш трох рэкламных пастоў у дзень, каб не захламляць супольнасць і не прымушаць часта «моршчыцца» пастаянных чытачоў. Акрамя таго, рэклама павінна ставіцца толькі да тэматыцы групы або быць падобнай тэматыкі. Для раскруткі групы ў сацыяльнай сеткі, безумоўна, спатрэбяцца і час, і грошы, і працавыдаткі. Бясплатна групу таксама можна прасоўваць, хоць гэта і значна больш доўгі працэс. Займацца раскруткай можна ў вольны час, што паступова абавязкова дасць свой вынік, а праз нейкія год-два група ў сацсетцы можа стаць пастаянным крыніцай прыстойнага прыбытку. Глядзіце на тое, якія паведамленні публікуюць іншыя групы. Чытайце іх прайс-лісты (як правіла, яны знаходзяцца дзе-то ў апісанні групы, або звязвайцеся з адміністратарамі). Вывучайце мноства артыкулаў на тэму раскруткі і манетызацыі груп у сацыяльных сетках. Майце на ўвазе, што існуе мноства сэрвісаў для аўтаматызацыі працэсу вядзення груп, якія ў разы спрашчаюць працу з сацыяльнымі сеткамі. Вы можаце з раніцы запланаваць паведамленні на ўвесь дзень ці нават на ўсю тыдзень і далей не будзеце прывязаныя да манітора. Спампоўвайце або набывайце платныя курсы па раскрутцы груп у сацыяльных сетках — гэта паскорыць Ваша развіццё.

Комментариев нет:

Отправить комментарий